Grønbech Holding indtræder i Virksomhedsberedskabet
Hos Grønbech Holding ser vi det som en kerneopgave at udvise rettidig omhu – ikke kun i vores investeringer, men også i forhold til det samfund, vi er en del af. Derfor er vi stolte af at meddele, at vi nu er blevet medlem af Virksomhedsberedskabet.
Verden forandrer sig hurtigt, og kompleksiteten i de risici, vi står over for, kræver fælles løsninger. Ved at indgå i Virksomhedsberedskabet tager Grønbech Holding et aktivt medansvar for Danmarks samlede modstandskraft. Vi ønsker at sikre, at vi som organisation er rustet til at håndtere uforudsete hændelser og kriser, så vi fortsat kan skabe tryghed for vores medarbejdere, partnere og omverden.
For os handler medlemskabet om mere end blot beredskabsplaner. Det handler om en vision for en bæredygtig fremtid, hvor erhvervslivet spiller en afgørende rolle i at opretholde et stabilt og sikkert samfund.
Sammen tager vi ansvar for i morgen.